marketingowy-harpagan.pl

W branży złotniczej mamy sporo linii modeli. Jakie cechy łączą ich wyroby? Po pierwsze surowce, jakie wybierają do wytwarzania swoich wyrobów, a także jakimi dodatkami je wykańczają. W tym wpisie skoncentrujemy się zdobienia. Podzielimy je i delikatnie przybliżymy.

Imitacje kamieni szlachetnych – pozostają zazwyczaj produkowane minii ołowiowej, a prościej z ołowiowego szkła. Designerzy nierzadko wykorzystują je w tańszych modelach srebrnej biżuterii. Takie szkło głownie wyróżnia się zdecydowanie wyższym współczynnikiem rozszczepiania wiązki światła. Jest również nieznacznie cięższe od szkła powszechnego. Wiodącym fabrykantem takiego materiału pozostaje zachodnia firma Swarovski Elements.

Cyrkonia |to} kolejny często wykorzystywany kamień. Kamień ten produkuje się całkowicie syntetycznie. Cyrkonia jest niezwykle twarda, co więcej możemy ją dowolnie farbować. W branży złotniczej sama cyrkonia znany jest krótko, tworzy się w bardzo wysokiej temperaturze. Jej podstawową cnotą pozostaje atrakcyjna wartość.

Kamienie Szlachetne to najcenniejsze z rodziny materiałów wykańczających metale szlachetne. Znajdujemy ich na świecie naprawdę wiele. Choć teraz zawęzimy się na tych najpopularniejszych.

Szmaragdy {to| szlachetna wersja minerału – berylu. Dla mniej obeznanych, jest on ciemnozielony. Cieszy się uznaniem jubilerów oraz kolekcjonujących kamienie. Jest zadziwiająco twardy, ale także łupliwy.

Rubiny są prawie najpiękniejszym rodzai kamieni szlachetnych, co więcej przynależą do rodziny korundu. Słynnąe swojej gęstości, najpopularniejsze rubiny są krwistoczerwone w takich kamieniach czasami można dostrzec głębię barwy.

Szafiry – niezmiennie są bardzo popularne w złotnictwie. Identycznie do szafirów przynależą do grupy korundów. Zazwyczaj są granatowe. Znaczna liczba fabrykantów tworzy go chemicznie.

Diamenty – tutaj można mówić dość długo. Są najmniej sprężyste z istniejących na ziemi materiałów oraz zarazem najdroższe.

Omówiliśmy główne dodatki wykorzystywane do wzbogacania biżuterii. Jednak, że wyróżniamy ich świecie zdecydowanie więcej.

Marketingowy Harpagan